Friday, November 6, 2009

~hari - hari terakhir as a teacher in '09~

tak sabar rasanya nk menghabiskan sesi persekolahan '09. not much to be remembered, but it is more than enuf to gain knowledge and experience. too many things happened in these couple of weeks. final exam, report card, kad 001, my fussy GB, KBS perdana, hari keluarga, jamuan akhir tahun, camping, HAKA, etc, and latest.. I CONFRONT wit my FUSSY PEMANGKU PK1.
huhu..mmg sgt geram tak terkata.dengan pakcik tu.GERAM sangat2! lg geram bile time confront tu rasa macam dh kalah sbb aku macam tak dapat nk lawan cakap dia. tp rasa satisfied sangat2 bile esoknye (semalam) dpt kenakan dia hehe..padan muke dia.konon bagus sangat..tah pape!

sume tu meyebabkan aku takleh ngadap laptop n tak sempat nk update blog ni. takpe kot sbb zura n diyana je kot yg hop kat blog ni kan?(tu pn if dorang eager to hop here). hari keluarga n jamuan akhir tahun staf aku rasa tak patut nak buat ala kadar je. staf dh keje almost a year tak layak ke nak dihargai??aku tak paham tul ngn thought dia ni. kasik opinion pn tak gune sbb rasanya dia tu a bit egoistic n rasa macam she's the best. so thats why la she can't accept others opinion. even nmpk contra more than pro tp still stand on her decision.nape agaknye ek.. tak paham tul..huhu..

tp takpela..aku pn menghtung hari je ni hehe..klo cik zura perasan dapat transfer kedah ape salahnye cik kainis pn perasan dapat transfer ipoh even tak isi borang transfer pn..hehe..

k la nak tido dh..dh exceed sleeping time ni huhu..daa daa~~

No comments:

Post a Comment